Для кого ви проводите
тренінги?
Для компаній, в яких дбають про розвиток
персоналу, хто шукає нові, нестандартні методи і форми проведення
корпоративів, тімбілдінг і тренінгів. Для компаній, співробітники яких
готові дізнаватися і пробувати нове і сучасне. Для компаній, співробітники
яких звикли думати, аналізувати, логічно міркувати, а головне - такі
співробітники хочуть постійно розвиватися і вдосконалювати свої навички:
комунікативні, ораторські, професійні. Ми проводимо тренінги, квести,
корпоративи і тімбілдінг для програмістів, айтішників, менеджерів з продажу,
менеджерів по персоналу, менеджерів з маркетингу та реклами, працівників
офісу, банківських співробітників, менеджерів із закупівель, для директорів
і керівників компаній.
Як у вас це відбувається?
Програми та тренінги з тімбілдінгу і
командоутворення проходять професійно, під керівництвом досвідчених
тренерів, індивідуально для кожного клієнта, сучасно, емоційно, цікаво,
весело, пізнавально, яскраво, корисно, бюджетно та дуже тімбілдингово. :)
Тімбілдінг – міфи та реальність.
Уже багато керівників знають, що
тімбілдінг покращує взаємовідносини між співробітниками, стимулює до плідної
роботи, підвищує продуктивність праці, формує лояльність до компанії ...
Проведення корпоративів у більшості компаній, які серйозно займаються
персоналом, стало вже традицією. Тренінги, спільні поїздки, культпоходи,
ігри і гуляння формують почуття приналежності до компанії, згуртовують
колектив, зміцнюють командний дух - тім спірит.
Що ж відбувається в реальному житті?
Співробітники пограли в м'ячик, покаталися на квадроциклах, поплавали на
кораблику, з'їли тонну шашликів всім колективом, а що в результаті?
Співробітники продовжують працювати абияк, в колективі конфлікти.
Чому так відбувається? Давайте розбиратися.
Міф
перший. Тімбілдінг - це
робити щось разом, не важливо - що.
Інтернет рясніє фотозвітами з
корпоративів, де дорослі, дієздатні, освічені люди витрачають свій час і
гроші компанії на спільну «творчість». Будують картонні будиночки, бігають в
мегапамперсах, відкривають скриньку з призами, як маленькі дітки. Подібні
заняття допомагають переключитися від повсякденних справ, відпочити від
рутинної роботи. Це скоріше арт-терапія, а не тімбілдінг. Рівень завдань для
тімбілдінга повинен відповідати рівню складності виробничих питань
співробітників :)
Міф другий. Командоутворення - це розвага за рахунок компанії.
Сьогодні модно замовляти різного роду розваги на корпоратив. Це і надувні
атракціони, гірки, батути, баблболи. Квадроцикли, сігвеї, шоломи віртуальної
реальності, тир, драгоботи, велосипеди, яхти ...
Розваг і пива багато не буває, тим більше безкоштовно. Через короткий
проміжок часу звичні задоволення перестають радувати, а незадоволений
співробітник вимагає ще більше розваг. Керівник, вирішивши побалувати
співробітників кулінарними шедеврами і розвагами, дуже дивуються, чому
колектив не задоволений?
Виправляти ситуацію набагато складніше. Розпещені співробітники просто
відмовляються відвідувати бюджетні заходи, вважаючи їх «не цікавими», а
керівництво - жаднюгами.
Міф третій. Тімбілдінг - це просто. Кожен ведучий знає як проводити "тімбілдинги".
Треба просто запросити завзятого ведучого з веселими конкурсами.
Організувати для співробітників квіз, скачавши простенькі питання в
Інтернеті.
Хто проводить тімбілдінг?
Сьогодні проведення тренінгів та заходів
з тімбілдінгу пропонують все, кому не лінь: івент і тур агентства, ведучі
весіль, рекламні агентства, кейтерингові компанії, працівники страхових
служб, аніматори, випускники естрадно-циркового училища, «коучі та
психологи» модних течій ... А зовсім недавно на ринку праці з'явилися так
звані тімбілдери. Тімбілдер - це людина, яка клятвено обіцяє сформувати з
хаотичною маси посередніх співробітників - дружний, активний і працездатний
колектив, причому за один захід. :)
Тімбиілдінг - традиції і сучасність.
Все нове - добре забуте старе. У радянські часи прийнято було брати участь
усім колективом в спортивних змаганнях, влаштовувати концерти художньої
самодіяльності, грати в інтелектуальні настільні ігри, проводити суботники.
Силами співробітників облагороджувати міські парки, висаджувати кущі і
дерева, фарбувати лавочки ... Сьогодні така форма проведення корпоративних
заходів знову стала популярною. Співробітників збирають в парках, видають
робочий інструмент, виділяють ділянку для роботи. Головне - відобразити
процес на фото і відео. Вийти відмінний матеріал для корпоративного фільму і
внутрішнього піару.
Соціально корисні корпоративні заходи сьогодні, як і раніше актуальні. Взяти
участь всім колективом в зборі коштів для лікарні, зробити іграшки своїми
руками для дитячого будинку, приготувати печиво для солдатів ... Такі заході
об'єднують співробітників, розвивають корпоративну культуру, створюють
позитивний імідж організації.
Але, якщо бути точним, то спрямованість подібних корпоративів - це тімспіріт
- зміцнення командного духу співробітників. Але тімбілдингу
такі івенти для співробітників мають непрямий стосунок. Якщо ви хочете
провести якісний тімбілдінг,
то краще замовляти перевірені, добре зарекомендували себе тренінги у
спеціалізованих компаній з хорошою репутацією і великим досвідом.
Наприклад, одним з традиційних тренінгів з командоутворення є «Мотузковий
курс».
Все більшої популярності набирають ділові комунікативні ігри та командні
квести. В епоху сучасних гаджетів і електронних технологій, люди все також
потребують спілкування. Адже живе людське спілкування не замінить ні шолом
віртуальної реальності, ні SMS зі смайликом. Крім традиційних настолок
сьогодні замовляють гри, в яких можуть брати участь, взаємодіяти і
спілкуватися всі співробітники. Наприклад, як в
діловій грі «Нью Йорк сіті» або
«Саміт суперагентів».
Замість резюме. Проводити чи не проводити корпоратив - це вирішувати
вам, шановний директор, HR менеджер, PR менеджер, помічник директора або
офіс менеджер. Але, якщо ви вже вирішили витратити гроші на корпоративний
захід, то нехай це буде корисне, розвиваюче, цікаве заняття для всього
колективу.
Успіху і процвітання!
При публікації статті посилання на сайт http://eventbest.com.ua обов'язкове.