Тренінг персонала. Комунікативні тренінги.

  Киев   +38 (066) 312-32-18 , (050) 077-94-69

 

/   На головну   /    Бізнес ігри   /    Тімбілдінг в приміщенні  /  Тімбілдінг на природі  /    Контакти   /    Ціни  /


Тренінг Центр Альянс. Тімбілдінг Київ.Тренінг Центр
 
«Альянс»

 

*Тренінги гнучких навичок.  *Софт скіллз тренінги. 

 

Вся правда про Soft skills

    Вираз
“ Soft skills ” у перекладі з англійської звучить як «гнучкі» навички. Ми все частіше зустрічаємо згадки про "софт скіли" у вакансіях, на тренінгах, і просто у спілкуванні.
Але що це за скіли такі і чому вони такі важливі?
Поняття hard skills та soft skills запровадив Уітмор у доповіді 72-го року. З hard все зрозуміло – це старі добрі професійні чи технічні навички. А ось гнучкі навички - це важливі робочі навички, які не належать до технічних і не залежать від виду діяльності .
Людина, яка володіє
Soft Skills, ефективніше справляється зі своїми завданнями, будує комунікацію з командою, партнерами та клієнтами, а також успішно просувається кар'єрними сходами або розвиває свій бізнес.

Відповідні дослідження провели Хекман та Кауц у 2012 році. Вчені дослідили вплив інтелекту (Hard skills) та характеру (Soft skills) на досягнення людей віком до 35 років.
Висновки, які зробили вчені наступні:
Якщо ви розумний, - ви більше заробляєте. Але, якщо ви товариський, - ви менше працюєте і менше вигоряєте. Ні інтелект, ні характер по одинці не є достатніми для життєвого успіху.
Тобто, якщо ви розвиваєте інтелект, то треба працювати над характером. Розвиток в обох напрямках, подвоює шанси на успіх.

Давайте розбиратися докладніше, які саме навички на потрібно розвивати, щоб стати більш успішними, легше досягати цілей, при цьому отримуючи насолоду від роботи?!

Постійний розвиток інформаційних технологій дозволяє більшій кількості людей отримувати нові знання та набувати сучасних професій. При рівному доступі до інформації, можливості отримати освіту, на перший план виходять додаткові навички професіонала – комунікативні, організаційні, персональні.
Навіть якщо ви працюєте віддалено – правильне спілкування з партнерами, керівництвом чи колегами зі своєї команди – в будь якому випадку, буде однією з ключових умов плідної роботи. А здібності самоорганізації та розподілу особистого часу, і зовсім одні з визначальних успішної кар'єри.

Тимбилдинг Киев. Soft Skills тренінги Київ. Тімбілдінг тренінги.Звідки взялося поняття soft skills ? Раніш такого не було
Насправді софт скіли існували завжди , але раніше на них не акцентували стільки уваги, та й не об'єднували в одну загальну категорію з такою назвою.
Перші дослідження у галузі гнучких навичок розпочалися лише 1960-1970 роки. Спочатку наявність таких навичок та умінь вимагали у менеджерів та керівників. Але з кінця 20 століття рекрутери стали відзначати важливість софт-скілів, різною мірою, у працівників усіх рівнів та посад.
Які навички відносяться до "гнучких"?
Існує багато варіантів списків, так звані
“ soft skills list ”. Дане поняття досить умовне, тому що в різних професіях можна виділити різні за рівнем значимості навички. У цій статті приведені групи навичок, які цінують як співробітники, так і керівники компаній, бізнесмени та підприємці.

Отже, список Soft-skills :

1 Комунікативні навички
Це все, що допомагає людині налагодити зв'язок із колективом, співробітниками чи партнерами. Сюди належить уміння коректно спілкуватися, висловлювати думку, презентувати себе та свою роботу. Серед комунікативних навичок найчастіше виділяють:
• вміння слухати співрозмовника
• вміння вести переговори, домовлятися, переконувати
• розуміння невербальних сигналів та комунікації
• самопрезентація
• вміння говорити на публіку, публічні виступи
• навички листування, письмове спілкування

2 Критичне мислення
Не важливо які завдання ви вирішуєте на даний момент. Якщо ви можете об'єктивно проаналізувати ситуацію та прийняти усвідомлені рішення – ви вже на шляху до успіху! У більш загальному сенсі, до цієї категорії додають такі навички:
• логічне мислення
• вміння спостерігати та виявляти суть
• навички творчого нестандартного мислення
• винахідливість, винахідливість і навіть креативність
• адаптивність, здатність позитивно сприймати зміни
• вміння комплексно підходити до вирішення проблем

3 Лідерські якості
Здібності до планування, бачення перспектив, цілеспрямованість значно підвищують ефективність такого співробітника, та пришвидшують адаптацію в компанії.
. Сюди зазвичай відносять:
• вміння знаходити мотивацію та само мотивацію
• вміння уникати чи вирішувати конфлікти
• вміння створювати домовленості, спілки, угоди
• навички ефективного делегування
• навички фасилітації ( ефективна модерація обговорень чи пошуку вирішення проблем)
• навички менеджменту (будь то управління зустрічей, співбесід чи переговорів)
• менторство та здібності навчати

4 Емоційний інтелект та позитивне мислення
Нікому не подобаються похмурі співробітники або песимістичні бізнес-партнери, і це логічно. У всіх бувають складні дні або непрості ситуації, але ті, хто вміє перебудуватися на гарний лад, взяти себе в руки і підбадьорити сусіда, як правило, тільки виграють від цього!
І це обов'язково визначається характером. Таким навички можна і потрібно практикувати:
• емоційний інтелект
• позитивне мислення
• чемність і ввічливість
• вміння виявляти дружелюбність
• стресостійкість та здатність приймати рішення у нестандартних умовах
• здатність до емпатії

5 Вміння працювати в команді
Роботу у команді зазвичай виділяють в окрему категорію.
Але насправді, це той самий комплекс із комунікативних навичок, лідерських якостей та емоційного інтелекту, який дозволяє людині успішно виконувати свою частину роботи в команді, взаємодіяти та спілкуватися з колегами на належному рівні.
До цього списку тільки треба додати: розуміння, що таке командна робота, як розподіляються ролі в команді, та вміння знайти своє місце в команді.

6 Самоорганізація
Це такі навички, які дозволяють ефективно вибудовувати власну роботу, все (ну майже все) пам'ятати та встигати:
• тайм-менеджмент або управління часом
• самодисципліна, самоконтроль (і взагалі майже все з приставкою само - 🤓 )
• вміння концентруватися
• вміння знаходити та працювати з інформацією
• а ще бажання вчитися та постійно розвиватися
________________________________________
Софт скіллз тренінг Дрім Таун. Soft Skills treining.Якщо є м'які навички, то є й жорсткі?
Так, поняття hard skills або «жорсткі навички» - це і є ті специфічні знання та досвід, які необхідні для виконання певних обов'язків кожного фахівця. Простіше кажучи – навички конкретної професії.
Аналітик повинен вміти працювати з великими обсягами інформаці та вміти надати коректний та злагоджений звіт. Програміст володіти однією або декількома мовами програмування, а копірайтер - вміти писати ємні та чіпляючі тексти без зайвої "води".
Але сьогодні вже недостатньо опанувати лише професію. Сьогодні в ціні співробітники та керівники, які швидко навчаються, які вміють швидко орієнтуватися в нових, нестандартних для себе завданнях і знаходити необхідне рішення.

Які навички цінуються більше?
Soft skills або Hard skills ? Поступово увага зміщується з жорстких навичок на м'які. Все тому, що навчитися чогось нового за технічною частиною сьогодні часом набагато простіше, ніж розвинути одну зі згаданих у переліку якостей.
Крім того, розвинені soft skills дозволяють зробити чудове враження вже на етапі співбесіди.
Численні дослідження, показують що, під час роботи команд над складними проектами, найбільші складнощі виникають саме за відсутності чи неправильної комунікації між учасниками команди. Чим швидше фахівці знаходять спільну мову, тим швидше та якісніше виконується проект.
Звичайно, найбільшу значимість Soft skills мають для спеціалістів що займають керівні посади. Для лінійних фахівців дані вимоги, як і раніше, стоять на другому плані. Але саме прокачані soft skills дозволяють новачкові відмінно показати себе в команді, заручитися підтримкою колег та отримати шанс на швидке підвищення.

Чи є якісь дослідження Soft skills?
Дослідження у цій галузі проводяться регулярно. З цікавих досліджень можна перерахувати:
1. Дослідження , проведене Harvard University, the Carnegie Foundation та Stanford Research Center у 2015 році . Воно призвело до таких цифр - 85% кар'єрного успіху пов'язано саме з розвитком soft-skills і лише 15% - з професійними навичками.
2. У 2013 році компанія Google провела внутрішнє дослідження, яке назвали Project Oxygen . На основі історичних даних про працевлаштування співробітників з 1998 року, в Google з'ясували, що сім найбільш значущих характеристик кар'єрного зростання - Soft skills
3. Нещодавнє дослідження економіста Kirabo Jackson з американського Northwestern University охопило понад 150,000 учнів шкіл Чикаго. В результаті з'ясувалося, що успішніші випускники тих шкіл, в яких активно виховують соціально-емоційні якості та софт скіли , а не просто стежать за успішністю

Як можна розвинути soft skills ?
Практично всі Soft skills можна розвивати та тренувати! До того, треба пам’ятати, що, як будь які навички з часом втрачають силу. Тому прокачувати навички треба регулярно.
Реальна практика
Не бійтеся виявляти ініціативу в роботі, у спілкуванні з колегами, а також вимагати зворотний зв'язок від них та керівництва. Таким чином, буде зрозуміло, що саме потрібно прокачувати.
Іноді, щоб зрозуміти, чого вам не вистачає, досить згадати ситуації, коли вам доводилося робити щось, що викликало дискомфорт чи складності. Подумайте, можливо вам просто потрібно прокачати цю навичку?
Курси та тренінги
Найефективніший спосіб - групові або індивідуальні курси, які дозволяють у стислий термін прокачати свої софт-скіли .
Наприклад, командні комунікативні тренінги. Програми тренінгів складаються таким чином, щоб прокачати саме ті навички, які потрібні саме у вашій сфері діяльності. Тренінги для підрозділів сервісного обслуговування значно відрізняються від тренінгів проектних команд. Тренінги для керівного складу компаній будуть відрізнятись від тренінгів первинної ланки.
Для підтримання комунікативних навичок, рівня довіри, зміцнення командного духу гарний результат дають командні комунікативні ігри, бізнес ігри, ігрові турніри.

Більше можливостей – на сайті.

© Тренинг Центр "Альянс"


Тематика тренингів.

Скачати презентацію►